Outstation @N9 part II

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


"Lu dh makan ke?" tanya tuan ku...

"Sori ar beb, bini gua masak kt umah arini..."

terasa janggal n klakar plak bila difikirkan perbualan tuan ku dgn abgnya ptg td...
maklum la, mereka dh tinggal di rumah yg berbeza skang, hehe... itulah antara perbualan sekejap antara mereka di tepi jalan ketika bertembung di tengah jalan... after weekend lps, tuan ku xsmpat lagi sembang ngan abg beliau...

tuan ku baru je blk dr PD. sempat gak la bermandi-manda di pantai smbil menikmati angin sepoi2 bahasa di sana. Masa duk kat sana, baru lah first time tuan ku dpt dengar cm ne org bersembang dlm loghat nogori.

xde pe sgt nk cite psl outstation ni.. next negeri dijangkakan ialah perak!


Tuanku kata...
patutnya 2 hari je outstation.. tp sbb ada prob, so tpaksa extend 3 hari 2 mlm...

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
xde kot... saje sembang2 kosong

2 Response to "Outstation @N9 part II"

  1. ch|nan Says:
    29 Mei 2008 8:49 PG

    humang aih...sompek yo update blog...yg sodap eh 2, skrip eden dongan ekau sbg pembuko bicaro...hahaha...gilo arrr..den pon xcayo den ckp cenggitu...huhuhuh..nak buek camno bai...ado bini..nnt kot ekau pon dh ado bini..samo yo la ayat n maksud yg tersurat n tersirat eh 2..hehehe...
    adios bro..mlm nih jgn lupo yo...nk angkek TV den yg ringan bonar 2...

  2. BlankQo says:
    30 Mei 2008 1:08 PG

    edenn toraiiiii :P