Akhirnya Update!

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


seminggu dh tuan ku x update aku... cis cis...!

justeru itu, hidangan gambar disediakan sbg rumusan seminggu yg sibuk:

Ara-hiim
kawan lama tuan ku telah kembali dari serawak setelah menuntut ilmu selama 3 tahun di gua niah - kanjong namanya

Konvokesyen UPM 32
juga sibuk minggu ini adalah kerana majlis konvokesyen awek tuan ku

Konvokesyen UPM 32
dan kawan2 tuan ku... lihat lah muke2 graduan upm yg macho!

Aquaria 2
juga telah membawa famili jaynal ke Aquaria KLCC - berjalan2 di dalam laut

Tuan ku kata...
nasib seorang photographer: gmbar sendiri xde... hehe

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
kalau buat salah, sila beri alasan :P

3 Response to "Akhirnya Update!"

  1. wani ezryl * says:
    23 Oktober 2008 11:49 PTG

    tu lah, kite jugak tertanya2 kenapa dalam kamera kite xbanyak gambar kite.. hahah.

    weh kalau ko tgkp gmbr kite, touch up zits2 semua kalau tak habis focus bintik2 muka AHAHAHAAA

    happy convo ok! (eh eh ada entry pasal konvo eh kat bawah ---sambil skrol) :P

  2. uShop says:
    24 Oktober 2008 3:02 PG

    wahaha buat rumusan pakai gamba.
    ia memang mudah xD

    huhu sume org tgk crite pasai konvo.
    best best

  3. Eiyna says:
    24 Oktober 2008 2:52 PTG

    bguih3....nti rerajin la update...org pon br jerk sempat update...tu pon nasib bos baik ati kasi cuti ari ni...hoooreyyyy!