bee-ass-end

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


bee-ass-end
B-S-N
BSN

smalam dpt tuan ku gaji. wah! awal tu, biasa dpt 1hb.. ye la, arini kan ari pekerja..
tp yg agak malangnya gaji bukan bank in mahupun cash, tp cek..
erm klu anta cek ptg smalam, arini cuti, jumaat proses, sabtu cuti, ahad cuti, isnin proses, selasa proses, rabu dpn baru dpt!!!! (3 hari bekerja br clear sbb cek dr bank muamalat)..

nop, tuan ku x clear kan cek kt BSN. masa ptg smalam nk masukkan cek dlm cheque machine, officemate tuan ku ajak pg BSN kt sg besi. oleh sbb 'Bank Bolehkah (Maybank)' paling dekat kt Endah Prade or Connought, so tuan ku n member dia pun pg la dulu BSN sg besi.

Lepas amik nombor, tunggu. Tunggu punya tunggu punya tunggu... xabis2 lagi.. honestly, aku xpenah jumpa bank yg sangatlah tidak produktif cmni. aku leh jamin ar, klu pekerja maybank or cimb buat keje cmni, sure dh kena pecat sblm diambil bekerja lagi. lama gile tunggu, 15 nombor dekat sejam.

setelah setel keje kt bsn, baru shoot pg endah. smpai endah, tgk2 kt situ ada bsn gak.. cis, klu tuan ku tau mesti dia pg endah awal2 lagi...

Tuanku kata...
patut la aku dh xguna BSN lagi... dh la susah nk jumpa atm macine dia.. nk jmpa cawangan dia pun payah.. service pun failed jugak!

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
jangan berurusan ngan BSN, kalau boleh!

0 Response to "bee-ass-end"