The return of me to penang

Senja Komtar
gmbar tu tuan ku amik dr hotel grand continental

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


setelah sekian lama, akhirnya dpt gak tuan ku ronda2 penang kembali... 
slps abis training kt negeri perlis and kedah...
sempat la jmpa 2 org member lama dia (razie & azizi)... yg lelain tu sori la xsmpat jmpa...
sbb tuanku pun duk sat je kt penang... sehari kt pulau n sehari kt seberang...
itu pun atas urusan kerja. kt pulau buat training kt bgunan mara dpn masjid kapitan keling, n kt sberang perai plak buat kt bangunan umno kt kebun sireh...

pas pusing2 br tuan ku tau byk gak yg dh berubah, especially bukit mertajam aka bm...
smpai boleh terlepas simpang kt bukit minyak tu.. hehe...
yg sronok nya dpt lalu dpn sekolah tuan ku, n tringat zaman2 sekolah dulu...
skang ni dh kerja, rasa lain plak rasanya...

naik feri pun saje buat2 jakun, konon2 xpenah naik feri :P


wajah kanak2 riang menaiki feri (syam, farid, ahmad -sorang lagi azrul: tiada dlm gmbar)

Tuanku kata...
pasni in case aku dh keje tmpat lain, xdpt la aku abiskan ronda2 training aku ke satu malaysia.. huhu, sedihnya :((

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
betapa bestnya kalau kita dpt menghargai setiap detik yg kita lalui, susah senang suka duka... sbb itulah yg menjadikan kita. and bak kata cik puteri... "Kita Enjoyyyyyyy"

1 Response to "The return of me to penang"

  1. wani ezryl * says:
    7 Jun 2008 pada 7:58 PG

    haa so sementara ko boleh ronda2 ni (b4 dpt keje baru) ko ronda abes!! xDD