untuk perhatian & tindakan JOEROS Family

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


sekiranya anda perasan, satu link telah ditambah di dalam halaman rujukan - siextyeight [m.s.l]. tindakan meletakkan link tersebut diambil bersempena berita terkini mengenai salah seorang ahli joeroes. orang kata, picture tells thousands words.. saksikan:

kita tgk status dia, hehe



komen dari lee khe wan



komen dari SiexTyEight



temubual khas yg dibawakan oleh 54f124 best



petikan dr blog SiexTyEight suatu masa dulu




kami pun mahukan lagu jugakk!!



uish, ngan kitaorang xnak meet ke??



updated: testimonial terkini utk Lee Khe Wan. Dia sendiri pun belum baca!



pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
*tu la.. lain kali orang tanya, mengaku trus... jangan nk berselindung di balik pintu rumah, haha
*jangan marah 'SiexTyEight', kitaorang mmg suke sakat Lee Khe Wan. lagipun dh lama nk suruh dia mengaku :P anggap la kitaorang buat cmni sbb ske ngan korang :)

7 Response to "untuk perhatian & tindakan JOEROS Family"

  1. Tanpa Nama Says:
    13 Disember 2007 1:18 PG

    huhu
    tuan blog nih mmg hebat!!
    dpt cr bukti yg lengkap lg sahih
    mmg x dpt disangkal oleh lee khe wan
    mahupun siextyeight...

    sekian...
    (sibling tuan blog nih)

  2. wani ezryl * says:
    13 Disember 2007 1:52 PTG

    sapekah org2 yg ko gosipkan kat sni?? wackt apsal kite xkenal diorg? *xmo ketinggalan* :P

  3. eM-BerG says:
    13 Disember 2007 2:05 PTG

    sengal punyer tuan blog... hampeh...

  4. BlankQo | Farid says:
    13 Disember 2007 4:12 PTG

    wani->orang tersebut mestilah yg kata aku sengal dan hampeh. aka adik aku yg kt korea. nk kacau dia live xleh sbb jauh sangat, so kacau secara maya je la, haha

  5. wani ezryl * says:
    13 Disember 2007 5:30 PTG

    tu la, berkaseh2 dlm ruangan siber ni mmg senang dikesan.. ahax :P

  6. s|t| Fa3zaH says:
    13 Disember 2007 6:39 PTG

    huahua...
    best!
    tu la padah nye berselindung ngan ahli joerose...
    sungguh hangat story ni....
    huhu...

  7. bZz Says:
    17 Disember 2007 10:12 PTG

    Muhahahaha...
    Cak pong cak pong... Pum kapakkapak pung...