aku, aku dan aku

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


pernah guna or baca shoutbox (halaman autograf) kt badan aku?aku xpernah sangka ada org yg ske nk menyamar jadi tuan ku kt situ, huhu...dan xsangka plak aku kena tulis post pasal benda ni...

aku suke sbnrnya bila benda ni jadi...
sbb ada sorang successful businessman kata kt tuan ku:
"Bila dh de org start gosip or dengki psl ko, mksdnya tu petanda tu ko akan naik. amik benda ni on positif side, pedulikan diaorang. orang tetap akan tau ko cmna. instead org yg dengki tu sbnrnya telah membantu marketing ko secara xlangsung, sbb org akan tertanya2, sape org tu???..."

nampaknya pasni kena la tuan ku login dulu bfore guna shoutbox (tuan ku xpenah buat pun before ni sbb malas). bkn tuan ku xleh delete post org yg menyamar tu, tp tuan ku lbh suka ia dibiarkan di situ. tuan ku xkisah pun, biar la sape2 pun nk menyamar jd tuan ku, cuma utk mengelakkan salah faham dan pergaduhan, cmni cara nk bezakannya:


*berkuat kuasa serta merta :P

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
kepada org yg menyamar menjadi aku, terima kasih byk2... ko telah membantu aku!
pesanan: kenapa mesti ko nk jadi orang lain???

1 Response to "aku, aku dan aku"

  1. wani ezryl * says:
    24 Februari 2008 pada 7:44 PG

    kite pun kne gak benda ni.. tp kat page org len. time tu kite pakai nickname len. bdk xgune tu telah memakai nm semorg yg dia xsuka and bg komen mcm "saya gila" etc
    lolx but kitorg biarkan je dia dgn dunia xbetulnya itu :P

    ::)