Hujan...

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


H.U.J.A.N
ramai kata hujan ni bw masalah
wpun sbnrnya hujan membawa rahmat
kenapalah manusia ni xtau bersyukur...
xpela, sbg sebuah blog aku bertanggungjawab menegur manusia.

dh lama kl xhujan
sekarang ni tgh hujan
dan tuan ku terduduk di ofis xtau nk buat apa
sbb hujan dan sbb tuan ku merupakan seorang mat rempit

patutnya ptg ni tuan ku ada deal ngan client
dr ari isnin lagi client tu nk jmpa
tp sbb bz (konon2 bz)
tuan ku extend smpai la hari ni
tetiba hujan plak...
so skang ni tgh try nk extend ke malam

mgkin sbb tu la org buat bisnes bawak BMW, xbwk RXZ mahupun beca...

"Tu la syam (partner tuan ku), aku dh suruh company beli BMW, ko xnk luluskan... kedekut betul la company ni"... begitulah keluhan tuan ku semasa naik lif semula sbb xleh nk pg jmpa client. Syam cuma senyum jer... nasib baik dia xkata "Agak2 arrrrr.... TM" (Trademark Syam) :P

xpela.. company kecik, nk buat cmna...
tuan ku ni pun xkan xphm2 lagi...



pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
ok, sekian saja tulisan utk kali ini, sbg mengisi masa lapang ketika hujan. Nasihat saya, gunakan masa dengan benda2 yg sihat dan berfaedah

0 Response to "Hujan..."