Jadilah mat rempit bersama ku


Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


tuan ku bermalam kt hotel dynasty mlm td. ayah tuan ku ada exam PTK kt sana, so tuan ku saje amik kesempatan utk melawat pd mlm Isnin. View from bilik ayah tuan ku very beautiful to see the KLCC, so mlm td tuan ku bergegas ke sana menaiki motor and tdo sana ngan bawak kamera (Isnin mlm tu xtdo n xbw kamera). As org yg duk KL/Selangor, susah utk dpt tdo kt hotel @KL percuma.

Dah 6 tahun tuan ku duduk KL. Jalan kt KL ni tau le jugak skit2. Of course xterer cm abg tuan ku yg dh duk KL over 10 years and tau area KL + jalan2 dia (Google Earth bergerak :P). And since dh start bisnes skang lbh byk pg ke KL lately sbb kena jmpa client. Org kata, nk tau jalan KL ni kena sesat dulu br leh smpai.

And of course, kalau korang nk sesat better korang naik motor... kalau agak2 dh menyesat sgt leh U-turn jer tanpa rasa bersalah. other benefit: jimat minyak, jimat tol, xde jem. yg xbenefit: udara kotor, hujan, merbahaya, xbaik utk kulit ku yg bersih dan jelita :P

Bercerita psl motor ni, br aku teringat dh lama sgt aku xbasuh motor.... huhu

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
xde pengajaran aku nk bg utk kali ni, cuma nk korang ceritakan pengalaman korang menaiki motor... pengalaman best? pengalaman xbest? ada benefit? xde benefit?

2 Response to "Jadilah mat rempit bersama ku"

  1. wani ezryl * says:
    21 Februari 2008 pada 4:19 PTG

    pengalaman naek moto sy adalah mkn asap lori.. ahaha :P

    kite suka tgk hotel dynasty dr luar.. wall dia penuh cermin je, nmpk belah dlm.. lawa2 ^^

    ::)

  2. Unknown says:
    24 Februari 2008 pada 1:07 PG

    huhuhuh...google earth bergerak??...satu penghormatan 2...tq..tq