iPhone oh iPhone

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.

"bole try I punya simcard?" tanya tuan ku. "bole, bole" apek kedai tu kata...
perghhh, best gile.. maxis aku skang pakai iPhone. berbekalkan duit yg dipinjam dr abg tuan ku, dlm masa beberapa minit lagi tuan ku akan memiliki iPhone tersebut.

but bfore tu kena main2 dulu... tgk2 klu2 ada yg rosak.
"Orait, cun!". bapa tuan ku diam jer tanpa membantah setelah tuan ku tunjukkan betapa bestnya iPhone kt bapanya.

baru jer nk g bayar...
"tetettt, tetettt...." msg dr Syam.
[Blank, ko gi ofis x arini?]

ala, kacau tul la Syam ni.. aku baru je nk memiliki iPhone...
punah buaian mimpi aku malam td, cis cis cis!


pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
mlm td member tuan ku tunjukkan kt tuan ku gmbar iPhone dia. geram teramat smpai termimpi2... cis cis cis

"Xpe Man, xpe... aku tunggu iPhone 3G. nnti klu kita pegi jepun sama2, padan muke ko xde line... hahahaha (gelak jahat :P)"


gmbar iPhone member tuan ku yg diperolehi melalui email.
Baca telco dia, Digi tu!

Pengajarannya, dengki itu xpe... asalkan dengki yg baik... ianya akan membakar semangat kita utk trus berusaha dan berjaya ;)

2 Response to "iPhone oh iPhone"

  1. Tanpa Nama Says:
    21 Mac 2008 pada 12:23 PTG

    hmmmm.... talk about multi personality, this is way to scary!

  2. Author says:
    21 Mac 2008 pada 2:49 PTG

    hehe, ape nk takutnya...
    ok pe ada multipersonality cm aku..
    aku leh sembang dgn diri aku wpun duk sorang2, haha :P

    mat, pekata ko bg aku minum jus herba 23 dlm 1 tu free. manatau kot2 leh menyembuhkan penyakit aku ke, hehe.

    *ko jual jus herba xpromote pun kt kitaorang!