komponen blog

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


semalam aku tgk kt diri aku... cam kosong plak... i mean kurang meriah...
so tuan ku pun surf internet and wat research amende nk letak kt body aku ni...

first dia letak widget utk wishlist... boxedup.com dh letak, tp cm xjadik jer :P
kmudian ada rating star kt bawah every post, from outbrain. feel free to give stars :D
smiley... amik kod dr scrapur.
dan jugak bookmark button dr addthis
jam? ala, boring ar.. jam kt komputer pun dh ada.. buang masa jerk

then satu lagi dia letak iklan...
ingat lg x aritu tuan ku kata xnk letak iklan kt badan aku...
hampeh punya tuan, dia letak jugak... Nuffnang Malaysia
dia kta nk wt research skit, brape kadar klik yg berlaku kalau dia letak iklan...
huh, suke suki dia jer...


korang ada idea lg x nk letak pe lagi kt badan aku???


Tuanku kata...
bubuh byk sangat, load blog jd slow :P

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
korang punya blog, korang buat la apa korang ske...


0 Response to "komponen blog"