Jemputan Ke Majlis...

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


Tiba-tiba kuar 'baloon' kt laptop... 


New Message
Title: Jemputan Ke Majlis
From: Wamrul Mustapha

"Akhirnyaaaaa... !" jerit tuan ku kpd rakan-rakan rumah iaitu Fizi dan Jenal. Tarikh? alamak, xde tulis. yg ada cuma attachment .pdf, bersaiz 6MB. aduihhh, berjinggut gak la mendownload dengan Screamyx 512 ni. ni memang saje nk bagi susah ni!

Setelah bersusah payah menunggu (tunggu pun susah beb!), akhirnya pdf dibuka... 

Jemputan Ke Majlis

Ooo, yup... Wan Amrul aka Wamrul ni lecturer tuan ku masa Discozmate dulu. sbb dia masih bujang, so bole le mereka layan dia. pasni dia dh xbujang, xde la dia nk layan mereka. untuk mereka yg berhajat nk pegi, leh la lihat peta di bawah yg begitu informatif, kerana padanya terletak sekali harga tol utk ke sana.

Peta Satu Peta 2

Tuanku kata...
ok, sedikit tentatif bg yg malas nk enlarge gmbar tu:
  • Lokasi kat Taman Tenaga Bangi. Sape xtau bole tgk peta kt atas, or ikut aku jer lg senang, kita g ramai2
  • Tarikh 23 Ogos 2008. Ni yang payah ni, tarikh sama ngan member aku Za kahwin kt Penang
  • Masanya dari dua belas tengahari smpai empat petang. dtg lmbat, lauk abis. dtg awal, kena tlg masak
  • Turut mengundang seisi keluarga

So, pe lagi? lets gone!


pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
benda baik, xbaik kita lengah2kan... so bg yg dh couple lama sangat tu, kahwin la cpt.. ejoy, hizami, jubir, azran... lekas2 lerr yerk :P

8 Response to "Jemputan Ke Majlis..."

  1. wani ezryl * says:
    30 Julai 2008 8:17 PG

    dtg lmbt lauk habis dtg awal kne masak? maknanya kena dtg di pertengahan! lolx. congratz to en wan.

  2. ejoy trailblazr says:
    30 Julai 2008 8:54 PG

    waa.. akhirnya.. :D

  3. [noriza] says:
    30 Julai 2008 9:22 PG

    congratsz2 jugak *

  4. Eiyna says:
    30 Julai 2008 10:53 PG

    congratzzz en wan..pasni nantikan plak majlis smpai seru tuan empunye blog nih..ahaxx;p

  5. ch|nan Says:
    30 Julai 2008 12:11 PTG

    ahah..23 ogos adalah tarikh adik tuan punyer blog pulang ker korea...jgn lupa ngantor dia smpi ker KLIA yer bang...ahah...pas2 leh la bwk 1 family g kenduri 2 skali...ehehehe

  6. BlankQo says:
    30 Julai 2008 3:28 PTG

    ch|nan --> errk, lupe plak...

  7. v4v says:
    6 Ogos 2008 5:28 PTG

    conrats en wan :))

  8. 文章 says:
    11 Ogos 2015 3:14 PTG

    餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問