tiga ratus enam puluh lima hari

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku tuan blog. aku tuan blog. aku tuan blog.


arini genap la 365 hari usia blog aku.. masih teringat lagi hari aku memikirkan alamat dan nama blog aku yg baru (after beberapa blog yg failed). masa tu ari jumaat n aku tgh bwk motor... aku nk nama blog aku yg senang utk diingat. after dapat name 'aku.sebuah.blog', aku xpenah terfikir nk buat dia as penulisan autobiografi but ntah cmna terbuat plak.


so ape pro n cons tulis blog dlm ayat pasif berbanding ayat aktif?
+ko xkan dpt tulis ikut perasaan n hawa nafsu
-susah utk ko terangkan sesuatu or buat lawak

ape ko dpt ngan buat blog ni?
+dpt mengetahui ape aku buat dlm setahun
+dpt ramai mmember baru dlm blog world
+dpt memberikan pandangan peribadi aku
+dpt share ilmu n pengalaman aku
+dpt bg nasihat kt org lain
+dpt tau teknologi yg digunakan oleh blog
+dpt duit dari iklan n review

statistik
+3 designs digunakan dlm tempoh setaun
+182 posts = purata hampir 2 hari sekali aku post
+post paling popular ada 17 komen = second rumor
+commentor plg byk ialah wani
+32 links kengkawan n 16 links blogger lain
+2 awards

screenshot_01

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
tulislah blog

3 Response to "tiga ratus enam puluh lima hari"

  1. wani ezryl * says:
    29 September 2008 pada 8:24 PG

    sbb hari ni birthday blog ko maka dia diberi cuti and ko pulak ambik alih tampuk penceritaan HAHAHA

    (oh helo blog!) xD

    selamat hari ulangtahun pertama kepada 'blog tuanku' ^^

  2. sewordz says:
    29 September 2008 pada 12:50 PTG

    Selamat... hari jadi... kepada blog yg dh setahun hdup nie...,

    setahun hanya skali, merayakan hari jadi...

    hihihi... (mengikut beat lagu raya, bg sesuai dgn tema semasa...)

  3. Tanpa Nama Says:
    30 September 2008 pada 1:44 PTG

    selamat hari ulangtahun pertama kepada encik aku.sebuah.blog...

    semoga terus SUKSES, SUKSES, SUKSES!!! ;D