Selamat Rayerrrr

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


Kad Raya 1429/2008

Selamat ari raya, selamat ari rayerrrr... <-- adakah aku berkata sorang2..??

sepatutnya xde org yg membaca post ni pada hari ini sbb korang sume tgh bersiap nk pg smayang rayer... n mb xde org baca pun post ni arini sbb sume pg beraya... klu korang baca means korang mesti xpose penuh taun ni, sbb tu xleh nk rayer... 

ni schedule post... aku jangka penyimpan mohor besar akan kte hari raya tahun ni jatuh pd 1 Syawal.. owh silap, mmg rayer 1 syawal pun... maksud aku 1 aribulan seploh dua ribu lapan. tuan ku pun dh balik raya sejak sbtu lepas. so post2 slpas sbtu tu sume schedule post... wakaka..

mulai arini kte sume dh xpose lagi... setan2 pun dh kembali berkeliaran di jalan raya.. 

dkat badan aku ada link utk donation (kt halaman sumbangan).. so sila la bg duit raya melalui paypal *sungguh moden zaman sekarang :P

Tuan ku kata...
maaf zahir batin jika de tersalah kata kt dlm blog ni.. manatau kot2 ada yg terasa ke.. owh, org korea exam kan arini??? selamat hari exam... wah, sedapnya ketupat lemang rendang kuih bahulu, hehe

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
sila berpuasa penuh supaya bole menyambut raya... n jangan main mercun k!

3 Response to "Selamat Rayerrrr"

  1. Tanpa Nama Says:
    3 Oktober 2008 pada 9:57 PG

    aku baca pos ni pada hari raya ketiga. memandangkan aku kerja, so sebelum kerja, aku buat perkara-perkara seperti bersenam urat jari jemari utk taip koding... ;D

    selamat hari raya utk ko! nice pic ;D

  2. wani ezryl * says:
    6 Oktober 2008 pada 4:04 PG

    kite baca entry ni pada hari raya ke.. *kira jari* ke-5. but still, it's raya SO

    selamat hari raya!!! xDD

    mintak maaf atas semuaaaaa penyusahan2 yg berlaku ke atas ko yg dilakukan oleh kite ahaha. and if ada salah silap semua. mintak maaf!! :DDD

    hv a blessed raya.

  3. wani ezryl * says:
    6 Oktober 2008 pada 4:05 PG

    hohh kite xde paypal account T_T