Ever wonder how?

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


ever wonder how tuan ku take photo? here it is (wpun korang xpenah nk wonder xD)...

Wedding Hazri & Salina

xde yg special pun, sme jer cm orang len amik gmbar... huhu
cuma yg lainnya pd event kali ni ialah..
Wedding Hazri & Salina

tgk btul2 dilengan kiri dan kanan tuan ku... yer, tuan ku bwk 2 SLR bodies! and of coz la, body pinjam jer yg satu lagi... huhu (thanx to jal)

rasanya event kali ni paling lengkap gadget penah bawak:
  • 2 photographers (thanx to Jubir)
  • 3 SLR Bodies (2 D70s + 1 D80)
  • 2 SB600 Speedlight
  • 18-135mm f3/.5-5.6
  • 50mm f/1.8
  • 12-24mm f/4
  • 70-300mm f/5.6 (tp xgune pun.. huhu)
Hazri_Lin_20090315027


this event is actually belong to 'abg tunang tuan ku'.. kt cheras last sunday. so lets have some sneak peak ;)


Tuan ku kata...
congrats to abg ghi n kak lin!

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
sia2 je bwk lens byk2 klu xpakai... haha

3 Response to "Ever wonder how?"

  1. Author says:
    18 Mac 2009 pada 2:27 PG

    for certain reason i don't know, lightbox doesn't works. so go here instead to view the photos. nnti ada mse aku check balik coding ;)

  2. wani ezryl * says:
    27 Mac 2009 pada 11:38 PG

    pakej menangkap gmbr ni ko touch-up skali x? kalau touch-up jd lg lawa xD

  3. Romantic says:
    23 April 2009 pada 4:35 PTG

    bagus sekali blog nya, seronok
    salam dari kalimantan indonesia
    kunjungi balik blog saya