Dear my friend Rafi@Gorgon

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


tuan ku baru tiba rumah dari kelantan. ni adalah kali ke 4 dalam tempoh 5 bulan... sungguh bersemangat tuan ku :P tuan ku pegi kali ni atas 2 sbb. first ada business deal, and secondly utk jmpa kwn lama beliau, en rafi aka gorgon yg baru sje melangsungkan perkahwinan 2 minggu lepas.


Rumah Rafi
beliau ini bernama en rafi aka gorgon

so, oleh sbb xdpt pg mse ari kawin dia atas sbb transportation maka tuan ku dan 2 org rakannya iaitu en syam dan en amad telah ke pasir puteh kelantan. btolak dr kl ari sbtu pukul 4pg janji melayu 6pg, kmbali semula ke kl ari ahad 11.45mlm.

At KB Mall
la, budak tiga ekor ni lagi...

kerana telah pergi dgn tidak berapa terancang, en rafi dan org umahnya yg bernama pn yana telah sudi memberi bantuan hospitality aka tmpat tido di rumah mereka

Rumah Rafi

utk pengetahuan, rumah ni ialah rumah arwah atuk/nenek isteri en rafi yg telah tidak diduduki selama setaun. dan mereka pun baru je tdo kt umah ni 2 hari... mmg kami dtg sbb nk menyusahkan dia... jd kami sgt berbesar ati menjadi tetamu pertama (agaknya) mereka berdua

Rumah Rafi


owh, let me story the best thing about this house... first, mandi air perigi beb!
Rumah Rafi
sorry, kene censored beb :P

second, rumah kampung papan tuu, mne nk jmpa lagi zaman skang...
Rumah Rafi

third, toilet kt luar rumah... ada berani ke nk g toilet kul 1 pg???
Rumah Rafi

fourth, ada bela kambing kt dpn umah
Rumah Rafi

fifth, tdo free :P
Rumah Rafi


as a bonus, aku bawakan gmbar2 semasa tuan ku n da gang kt umah rafi... n suddenly tuan ku terpikir "eh, bila mse plak aku jd fotojournalist utk national geographic???"

Rumah Rafi
pasangan bahagia, rafi & yana

Rumah Rafi
rafi bersiap nk g keje

Rumah Rafi

Rumah Rafi

Rumah Rafi

Rumah Rafi

nway, aku rse klu tuan ku dtg umah ni setaun lagi sure dh xsama... mesti en rafi dh modify umah ni kaw kaw punya :P len kali bole dtg lagi kan en rafi???

Tuan ku kata...
thanx alot kt gorgon and isteri sbb sudi tmpangkan kami tdo n masak mknan tghari yg best smlm. honestly, it was a great experience to us ;)

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
hidup ni bknnya mudah beb... so bersyukur la slalu ngan ape yg korang ada

3 Response to "Dear my friend Rafi@Gorgon"

  1. ejoy trailblazr says:
    11 Mei 2009 3:13 PTG

    waa... seronoknye.. rafi keje kt sane kew?

  2. budakz says:
    11 Mei 2009 3:17 PTG

    ahhhh tidakkkk.. akhirnyeaeee pic censored kami t'bongkar.. malu beb.. :P

  3. Tanpa Nama Says:
    30 Julai 2009 10:46 PG

    huhuu..rindu kat umah nenek kat KG...tpi nenek dh lama pass away..huhuuu