Kepada rakan-rakan yg nk kawin...

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


ini bkn nasihat mahupun pesanan... tuan ku pun br kawin 2-3 bulan, so xlayak pun nk bertazkirah di sini...
pertama-tamanya diucapkan tahniah kpd sume rakan2 tuan ku kerana sudah hampir berjaya menghilangkan status teruna dan dara :P mendirikan rumah tangga... smoga korang sume berbahagia ke anak cucu, dimurahkan rezeki dan mendapat keredhaan Illahi...

kemaafan dipohon andai x tuan ku dapat hadir kerana tidak kurang 8 orang yg akan berkahwin bln 6 ni... so andai xdpt hadir, hopefully masih bole dtg walaupun stelah abis majlis (korang blanja kt victoria station, xde hal la tuan ku nk dtg...)

kepada yg hantar kad melalui posmen mahupun hanya tag di facebuk, mekasih diucapkan... tuan ku phm, mb korang nk kurangkan bajet print kad or xsmpat nk pos....

biasanya tuan ku dpt kad kawin, menjemput tuan ku dan isteri... tp br je td sekeping kad ni smpai... n pertama kali berlaku dlm sejarah hidup tuan ku...

20100513141009


Tuan ku kata...
nampaknya klu pg gak majlis ni Saiful Ramadzan, tpaksa la aku bwk SLR... klu x sure xdiberi makan, hehe. thanx yerk saiful


pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
utk print kad kawin, kos pun dh dekat stengah ribu (atau lebey)... so tag je la kt facebuk :P

2 Response to "Kepada rakan-rakan yg nk kawin..."

  1. Matjoe says:
    13 Mei 2010 4:26 PTG

    ko mmg sinonim dgn dslr kot

  2. wani ezryl * says:
    23 Mei 2010 11:56 PTG

    apa maksudnya kalau dia suh ko bwk DSLR skali tu? haha