Company Photography


Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


"penat tapi puas" (bkn ayat lucah ok!)
smlm tuan ku sampai umah dlm kul 11mlm...
pulang dari muar,johor, pas job gmbo mlm sbtu...
ahad tu btolak kul2ptg, tp jln2 dulu pegi air hitam, pastu g melaka amik gmbo...
tu psl lmbt smpai kl.

ingat lagi aku cerita psl kehidupan shutter?
well, masa event tu kamera aku few times xleh tekan shutternya...
kena off then on balik baru leh tekan,
risau gak tuan ku, sbb time tu tgh event. biasa satu event, sekali je jadi...
tapi kali ni 6-7 kali jadi satu malam...
tuanku syak shutter life ar.. tp xtau plak klu prob ngan auto-focus ke...
dgr cite klu tukar shutter kena rm5rat gak.. aduih..
tuan ku br ingat nk merasa gaji amik gmbo...

status company photography?
Insyaallah akan register in this week. nama company? akan diberitahu kelak. tengah get ready utk complete branding. after settle sume tu, Insyaallah nk try wt advertisement kt magazine kawin, and expand marketing. Klu menjadi, mb kena start carik photographer sambilan plak, sape nk mohon angkat tangan!

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
ape korang rasa klu korang pegi travel, expenses sume ditanggung? best kan!

pengajaran: rancang amende korang nk buat, wpun mb xjadi tp at least kita berusaha

3 Response to "Company Photography"

  1. bzz says:
    17 Mac 2008 pada 4:11 PTG

    D3? D300? D80?

  2. Author says:
    18 Mac 2008 pada 7:48 PTG

    perghhh, shutter prob trus tukar body ke :P

  3. bzz says:
    1 April 2008 pada 5:37 PTG

    cost effective la katakan...