Hadiah paling susah cari

Assalamualaikum... salam pembuka bicara
aku sebuah blog. aku sebuah blog. aku sebuah blog.


aku terlupa utk berstory-mory last weekend tuan ku yg sibuk spt weekend2 lain. sbtu pagi tuan ku ngan awek dia g klia, utk antar si emberg naik flight blk korea. tp sbnrnya emberg transit dulu kt hong kong berjalan2... damn!

setelah itu, tuan ku bergegas plak ke kajang utk ke majlis kenduri kesyukuran wamrul. mmg jadik kebiasaan tuan ku beli adiah utk mereka yg berkahwin. adiah utk wamrul adalah yg paling susah nk carik sbb tuan ku tau beliau cerewet teliti skit ngan objek2... actually a week before dh try carik kt ikea+ikano+cineleasure+thecurve tp xjmpa yg best. so khamis before pg kuar lagi mencarik. from 4 ptg smpai kul 7 mencarik kt sebuah shopping kompleks lain tp xtemui gak yg betul2 puas ati. biasala, nk bagi sifu adiah, kenalah carik yg elok2 skit. finally jmpa gak hadiah yg agak best dgn bajet yg terhad sbb dh ujung bulan.

abis je pg kajang, berkejar plak ke gombak sbb bos awek tuan ku buat majlis smpena pindah umah baru n cukur rambut anak dia. so teman la ke sana, n duk sne smpai kul8mlm. blk tu awek tuan ku ajak g bazar konvo kt uia plak sbb nk jmpa member dia. owhhh, penatnyaaaa....

Tuanku kata...
- dh lme xbeli paper, tetiba rse nk beli ari ahad lps. n xpsl2 kena 'sound' ngan awek sbb ntah cmna leh plak si Lisa tu jadi frontpage utk pancaindera... hoho

- patutnya ada member sekolah kahwin ari ahad tu tp xdpt pg sbb xsure umah dia kt mana, sbb peta kurang membantu n mmember lain xpg plak. sori byk2 yer apis. Slamat Pengantin Baru k, n tahniah!
- mlm ahad tu plak ajak jenal ngan awek dia g putrajaya nk tgk bunga api... skali xde plak sbb ujan

pengajaran dan iktibar yg boleh diambil:
sila lihat dulu tajuk paper sblm beli. klu xbest, jangan la beli kerana boleh mengakibatkan awek anda marah.. huhu

7 Response to "Hadiah paling susah cari"

  1. bZz says:
    27 Ogos 2008 3:36 PTG

    Kalau nak wat facelift, tukar tayar dulu. Yg ada... boleh jual seken. murah2... full set ngan rim rm 30 ringgit ke...

    wahahahaha....

  2. bZz says:
    27 Ogos 2008 3:38 PTG

    huishh ape nih, dlm reader ada, sini takde ke? kan dh salah subjek...

  3. Eiyna says:
    27 Ogos 2008 10:18 PTG

    Tau xpe..Jgn sesekali wat awek mrh kalo xtau nak pujuk ;p

  4. BlankQo says:
    28 Ogos 2008 2:35 PG

    bzz --> cite psl myvi tu 2 post yg lepas. xpe, tarak hal punya.. :)

    eiyna --> apsl la awek ske sgt merajuk ek???

  5. kaizenDaGreat says:
    28 Ogos 2008 8:35 PG

    blankQo ---> jgn tnye kenape awek suke merajuk...
    xkan ko xtau, awek ko tu suke dipujuk... ;p

    eiyna ---> ko carikla eligible bachelor yg bleh lawan LISA tu...
    [batu api yg hampir nak padam.. ;p]

  6. wani ezryl * says:
    28 Ogos 2008 1:23 PTG

    haha lisa tu ilusi~ ilusi~ *hayunkan jam kat dpn muka farid* :P

  7. Eiyna says:
    28 Ogos 2008 11:07 PTG

    awex die xkesahhh...(kata aweknye smbil berapi2 dlm ati...hmmmfffff)